wtorek, 16 maja 2017

Otwarcie+kilka informacji

Witam. Ogłaszam uroczyste otwarcie mojego bloga. Po jego nazwie możecie łatwo jest się domyślić, o czym on będzie. Z j.polskiego jestem dobra, ponadto mam kilka pomysłów (choć czasem złapie mnie zupełny brak weny na coś lub po prostu lenius pospolitus), ponadto lubię pisać opowiadania. Jest to mój pierwszy blog (przy czym pragnę zaznaczyć, iż jestem jedną z osób średnio znających się na komputerach), dlatego prosiłabym o wybaczenie za jego wygląd. Ponadto informuję, że jest on nadal w fazie tworzenia i doskonalenia, jednak postanowiłem już z nim ruszyć, gdyż nie należę do osób cierpliwych i chciałam jak najszybciej przekonać się, czy to wypali. Zamierzam pisać tutaj różne opowiadania, w zależności na co najdzie mnie ochota. Możecie się spodziewać zarówno romansów, jak i horrorów, historii przygodowych, a także opowiadających w niezwykły sposób o niezwykłym życiu. Może nawet trafi się jakieś opowiadanko historyczne, czy jeszcze inne? Niczego nie wykluczam, ale i nie potwierdzam. Ponadto będą one pisane w różny sposób. Czasem narratorem będzie jeden z uczestników, innym razem będę to pisała w trzeciej osobie. Ogólnie zamierzam używać różnych kombinacji. Na razie mogę zdradzić, że bohaterami mojego pierwszego dzieła będą, "Zakazanego romansu" będą człowiek i wampir. Nie muszę chyba pisać, na czym będzie się opierał główny wątek?Pragnę jeszcze raz zaznaczyć, że to wszystko moje debiuty. Taki ryzyk- fizyk. Jeśli mi się nie powiedzie, wracam do pisania krótkich historyjek na zlecenie polonistki. Ponownie też proszę o wyrozumiałość jeśli idzie o wygląd bloga i jakieś błędy, czy niedociągnięcia. Pisząc, będę starała się przestrzegać wszelkich zasad j. polskiego i wszystkich innych prawd oraz faktów, jednak każdemu zdarzają się błędy, a ja nie jestem studentem polonistyki ani też historii. To na razie tyle. Pozostaje mi jeszcze tylko gorąco zaprosić Was do czytania i komentowania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz