poniedziałek, 8 czerwca 2020

Krótka informacja!

Opublikowałam właśnie spis wszystkich ras nadnaturalnych, które pojawiły lub pojawią się w Zakazanym Romansie i kontynuacji. Niektóre kwestie mogą się nie zgadzać, gdyż musiałam zmienić kilka rzeczy w porównaniu z tym, co pisałam o pewnych rasach w pierwszej części tego opowiadania, gdyż wtedy jeszcze nie miałam takiego doświadczenia w pisaniu i popełniłam sporo błędów, które teraz zamierzam naprawić. Możliwe również, że z czasem pojawi się więcej ras lub rozbuduję ich opisy, jeśli będziecie tego chcieli lub będzie tego wymagała sytuacja. Zastanawiam się również nad stworzeniem pewnego rodzaju Bestariusza z Zakazanego Romansu z wszystkimi mitycznymi potworami, które żyją w tym uniwersum i innymi fantastycznymi zwierzakami oraz nad stworzeniem jakiejś strony poświęconej używanym tam miksturom i alchemii. Wszystko jednak w swoim czasie, jeśli zdecyduję się coś takiego zrobić, na pewno niezwłocznie Was poinformuję UwU
~Ritsu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz