czwartek, 17 maja 2018

I Rocznica Bloga!

Tak, właśnie dziś, czyli 17 maja 2018 roku, "Świat moich opowiadań" obchodzi swoje pierwsze urodziny! Na samym początku chciałabym przede wszystkim podziękować wszystkim czytelnikom, zarówno tym, którzy czytają tego bloga od początku, jak i tym, którzy dołączyli w trakcie jego istnienia. Bez Was przecież nie miałabym po co pisać. Przyznam szczerze, że nawet nie zauważyłam, kiedy minął ten rok. Na początku wydawało mi się, że pisanie bloga to nic trudnego. Potem jednak okazało się, że i to wymaga pracy, wysiłku i zaangażowania. Nieraz i nie dwa nie chciało mi się nawet wchodzić na bloggera, żeby zacząć coś pisać. Myślę, że przez ten rok cały czas najtrudniejsze było dla mnie właśnie to zwalczenie niechęci. O tym, jak bardzo blog się rozwinął oraz czy wyszło mu to na dobre, czy na złe, nie mam chyba za dużo co pisać. Każdy widzi jak jest i ma o tym własne zdanie. Na dziś dzień "Świat moich opowiadań" może się pochwalić zakończonym opowiadaniem "Zakazany Romans" oraz niedawno rozpoczętym "Cmentarzem Upadłych". Nieskromnie przyznam też, iż sama uważam, że pisanie idzie mi nieco lepiej, ale jedyną obiektywną ocenę mogę uzyskać tylko od Was, moich czytelników. Nie da się jednak ukryć, że w moich opowiadaniach często dało się znaleźć spore braki i różne błędy, jak na przykład jednocześnie niebieski i czerwony kolor oczu Canagana. Przepraszam za to i obiecuję przyłożyć się ze wszystkich sił i nie popełniać więcej takich gaf. Z tego też powodu uprzedzam, że w przypadku "Zakazanego Romansu" może zmienić się kilka kwestii dotyczących głównie umiejętności i zachowania niektórych ras. Wiem, że nie powinno robić się czegoś takiego po napisaniu już 32 części opowiadania, ale pokornie proszę o przebaczenie. Przyznam szczerze, że z powodu braku doświadczenia w pisaniu nie przemyślałam dobrze wszystkiego, dlatego postanowiłam dokonać kilku zmian. Uważam, że wyjdą one jak najbardziej na dobre. Mam też szczerą nadzieję, że następny rok będzie jeszcze wspanialszy! No ale dobrze, dojść już tej mojej gadaniny, a raczej pisaniny. Myślę, że dobrym pomysłem byłoby zamieszczenie tutaj paru informacji dotyczących rozwoju tegoż bloga. Przez cały ten rok "Świat moich opowiadań" został wyświetlony w kilku państwach w różnej liczbie:

Polska- 822

Rosja- 44

Stany Zjednoczone- 39

Niemcy- 22

Hiszpania- 5

Francja, Tajlandia- 4

Belgia, Wielka Brytania, Filipiny- 2
 
Ciekawostką może też być, że, jak do tej pory, najpopularniejszym postem na blogu była jedna z części Zakazanego Romansu "Zaginiona młodsza siostra jako alibi", który został opublikowany 24 czerwca 2017 roku. W obecnej chwili ma on 14 wyświetleń. Na drugim miejscu są "Wieści o niespotykanie urodziwej", które dorobiły się 13 wyświetleń.
 
Czy to dużo, czy mało, to zależy jak na to spojrzeć. Dla mnie jednak to ogromny powód do dumy i jeszcze raz bardzo dziękuję Wam wszystkim za to, że weszliście na tego bloga, a już zwłaszcza, jeśli zdecydowaliście się stać się stałymi gośćmi na nim! Z powodu pierwszego jubileuszu postanowiłam na krótki czas wrócić do jak na razie jedynego ukończonego opowiadania i sprawdzić co tam się dzieje u Canagana i jak się ma jego pierworodny dziedzic tronu Caspian. W tym opowiadaniu mogę już zawrzeć kilka zmian, ale ponieważ to tylko pojedynczy fragment, przedstawię wszystkie reformacje przed rozpoczęciem II części "Zakazanego Romansu". Jeśli tylko uda mi się wyrobić, opowiadanie to pojawi się na blogu już dziś. Jeżeli jednak mi się nie powiedzie, opublikuję je w przeciągu kilku następnych dni. Pozostaje mi tylko życzyć Wam dobrego dnia/wieczora/nocy oraz tego, abyście zostali w "Świecie moich opowiadań" jak najdłużej!
~Ritsu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz